Блог

Однією з важливих економічних новин в країні є новий проєкт бюджету на 2020 рік. Що це і для чого - давайте розберемось.

В період карантину і всесвітньої паніки, пропоную глянути на основні економічні події і вплив вірусу на економіку.

Дуже часто в нашу голову приходять ідеї для бізнесу, але ми їх не встигаємо втілювати в життя. Зазвичай думок настільки багато, що не знаєш, за що спочатку взятися. У підсумку, весь потік цікавих ідей йде в нікуди і нічого не відбувається нового у вашому житті. Саме тому ми склали 5 кроків, які допоможуть втілити ідеї в життя!

Останні статті в блозі

Нове в блозі на цьому тижні

Однією з важливих економічних новин в країні є новий проєкт бюджету на 2020 рік. Що це і для чого - давайте розберемось.

В період карантину і всесвітньої паніки, пропоную глянути на основні економічні події і вплив вірусу на економіку.

Дуже часто в нашу голову приходять ідеї для бізнесу, але ми їх не встигаємо втілювати в життя. Зазвичай думок настільки багато, що не знаєш, за що спочатку взятися. У підсумку, весь потік цікавих ідей йде в нікуди і нічого не відбувається нового у вашому житті. Саме тому ми склали 5 кроків, які допоможуть втілити ідеї в життя!

Будьте уважні! З 13 січня 2020 року діє нове платіжне доручення. Ознайомтесь з новими правилами заповнення! 

Національний банк України нагадує, що з 13.01.2020 (включно), відповідно до Постанови  №118,  рахунок відправника / отримувача в електронних розрахункових документах і електронних повідомленнях СЕП  ідентифікується тільки за допомогою міжнародного номера банківського рахунку (IBAN). 

Хочемо відмітити, що від 13 січня 2020 року в розрахункових документах виключено такий реквізит як «Код банку». Це безпосередньо пов'язано з тим, що IBAN  вже містить вказану інформацію.  Відповідно,зміни покликані уникнути дублювання реквізитів.

Будьте уважні! якщо у платіжному дорученні буде вказаний не IBAN, а МФО і номер рахунку (старі реквізити), СЕП заблокує такий документ!



Як максимально ефективно організувати бухгалтерський облік на новоствореному підприємстві

ІЗ ЧОГО РОЗПОЧИНАЄМ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК НА ПІДПРИЄМСТВІ?

Закон України  "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"  (надалі - Закон про  бухоблік) від 16.07.1997 р. дає вичерпну відповідь на це запитання!

Згідно частини 2 статті 8 Закону про бухоблік:

Питання організації бухобліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства й установчих документів

Тобто власник (власники) чи уповноважені посадові особи повинні оранізувати бухгалтерський облік на новоствореному підприємстві.

Якщо ми говоримо про ТОВ, то органами його управління, відповідно до частини 1 статті 28 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" є:

  1. Загальні збори учасників
  2. Наглядова рада
  3. Виконавчий орган (директор чи дирекція).

І тут є свої нюанси, зокрема ми маємо пам'ятати, що загальні збори учасників - це вищий орган управління товариства, а наглядова рада взагалі може й не створюватись.

Тому найбільш обгрунтованим є організація бухгалтерського обліку саме директором (дирекцією), при цьому в статуті підприємтсва та у трудовому контракті (договорі) директора мають бути вказані такі повноваження.

Яка форма організації бухгалтерського обліку - найоптимальніша?

Згідно частини 4 статті 8 Закону про бухоблік, підприємство самостійно обирає  форми організації бухгалтерського обліку.

Можливі чотири основні форми:

1. Створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером 

Як різновид цієї форми - уведення однієї штатної одиниці - бухгалтера, який оброблятиме всі ділянки бухгалтерського обліку, а також відповідатиме за звітнсть.

Зверніть увагу!!! У випадку якщо особа працює на підприємстві бухгалтером, за що отримує заробітну плату, то відповідно ФОП не може отримати підприємницький дохід на цьому ж підприємстві від надання бухгалтерських послуг

2. Користування послугами фахівця із бухгалтерської справи, який  зареєстрований  як підприємець.

3. Самостійне ведення бухгалтерського обліку власником чи керівником підприємства

Всі  сумніви щодо такої можливості розвіює Міністерство фінансів України у листі від 28.03.13, "На підприємстві одна особа - директор: чи можна одноосібно вести бухоблік, підписувати касові документи й податкову звітність"

В той же час таку форму ведення бухгалтерського обліку категорично заборонено застосовувати в бюджетних установах та організаціях, а також на тих підприємствах, що зобов'язані оприлюднювати свою звітнсть.

4. Ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або підприємством.
 



Тема нелегального ринку пального - одна з нагальних проблем, над вирішенням якої наразі займається Кабмін.Урядовий портал повідомляє про те, що розпочаті кримінальні провадження проти незаконних АЗС. Такі АЗС демонтуються, а паливно-мастильні матеріали, що знаходились у їх власності, - вилучають.Прем'єр-міністр України Олексій Гончарук дав...

Фотографії відмінно доповнюють текст статті і привертають увагу читачів. Перше зображення також відіб'ється в попередньому перегляді. Відповідне фото допоможе збільшити кількість переглядів статті.

Введення допомагає читачам зрозуміти, про що буде наступний текст. Його також можна використовувати в попередньому перегляді. Спеціальне форматування допоможе відокремити його від решти тексту. Нижче ми поділимося порадами щодо форматування вашої статті.

Короткі і прості статті - кращий спосіб утримати увагу відвідувачів сайту. Цікаве введення і короткий, але інформативний основний текст допоможуть завоювати увагу читачів.

Школа Бухгалтерської справи "MAESTRO"

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС

Вінниця, вул. Родіона Скалецького 15А

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ

(380) 679034788

НАПИШІТЬ НАМ

nataliya8005@gmail.com

Години роботи

ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

10:00 - 18:00

СУБОТА

12:00 - 19:30

НЕДІЛЯ

12:00 - 19:30

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати